Braun Dedaccia Super Inspiration EOM 16,5
Braun Dedacciai 16.5 Super Inspiration
Braun Dedacciai EOM 16.5 Super Inspiration
Braun Super Inspiration Dedacciai EOM 16.5 Steel
Super-Inspiration
Super-Inspiration1047
Super-Inspiration 916
Super Inpiration
Super-Inspiration 921
Super-Inspiration 919
Super-Inspiration 923
Super-Inspiration 803

Pagina's

DEDACCAI  EOM 16.5   SUPER INSPIRATION

DEDACCIAI EOM 16.5 zijn framebuizen met micro alloyed staal met een laag koolstofgehalte en hoge lasbaarheid. Deze buizen kenmerken zich door een unieke treksterkte van 1650 NM-mm.2.
Door speciale  buisprofielen-en vormen (LTP Low Torsion Profile), ontwikkeld om het gewicht en de zijdelingse draaiing van het frame, te verminderen.
De oppervlakte-verharding (KET).  (KINETC ENERGY TREATMENT). Deze behandeling van het buitenoppervlak (KET) creëert een staat van samendrukking van de metaalstructuur, en verhoogt de hardheid.  Deze hooggelegeerde staalsoort is de beste bescherming tegen oxidatie en geeft een hoge breuk-, buig- en treksterkte.  De mechanische eigenschappen zijn van een hoog nivo. Dit hebben de buizen te danken aan een toegevoegd legerings-element  borium Bo en vanadium Va wat de buizen zeer sterk taai en hard maakt. Niet alleen in de lengte- maar ook in de dwarsrichting van de buis Het element borium is bijzonder licht en sterk, en vezels van boor worden in speciale samengestelde materialen voor de ruimtevaart toegepast. Het metaal vanadium beschikt over een zeer sterke kristalstructuur. Door deze speciale legeringen onstaat een zeer sterk en stijf frame- ontwerp.
De speciale half rechthoekig en half rond geprofileerde  overside bovenbuis die 37 mm. hoog is sluit mooier aan de zitbuis. Het achterframe heeft rechthoekige, en naar de uitvaleinden taps toelopende liggende achtervorken, gecombineerd met een overside  18 mm. ronde staande achtervork.  Deze dragen bij aan een ruime mate van comfort en zijn zeer stijf.  Deze geven geen krimp bij de aller-snelste sprint. Het frame wordt standaard gebouwd met een 35 diameter zitbuis, gecombineerd met een buiten- balhoofdbuis van een diameter  38 mm. met geïntegreerde balhoofdlagers. Door de mega overside conische onderbuis, welke verbreed uitloopt naar de buiten-balhoofdbuis.  Dit maakt het frame zeer stijf, vooral omdat deze buis bij het bracket speciaal gevormd is om meer stijfheid te realiseren.  De onderbuis is in een mooiere vorm getrokken, die op zijn dunste punt, minder dan 0,4 mm. bedraagt.  De maxium breedte bij het bracket is 51 mm. Deze buizen zijn zeer hoogwaardig, dit resulteert in een frame met een snelle voorspelbare degelijke directer rijgedrag, waar de meeste carbon frames U tegen zeggen. Het frame wordt geleverd met een DEDACCIAI full carbon Blac fin voorvork van een stemmaat van 1’/18 .